A bubuit internetul cu pățania Anei Morodan, iar comentariile oamenilor sunt majoritar îndreptate spre reproșuri care mai de care mai tăioase. Au sau nu dreptate oamenii?
Păi haide să vedem mai întâi ce a făcut:
1. Nu a oprit la semnalul polițiștilor, iar în fugă a lovit două mașini
2. A refuzat să sufle în aparate, dar și să meargă la INML pentru testarea la sânge, reținându-i-se permisul pe loc + dosar penal
3. Câteva ore mai târziu a fost oprită de un alt echipaj deși nu mai avea dreptul să conducă, datorită punctului 2, de mai sus. De această dată nu a scăpat de teste, rezultatele indicând 0,40 mg/l alcool pur în aerul expirat și pozitiv la prezența în organism a substanțelor psihoactive.
Dacă ai citit până aici este clar că oamenii au motive intemeiate să îi reproșeze Anei Morodan comportamentul de care a dat dovadă.
A greșit maxim, iar acest lucru va fi taxat la sânge atât de fani cât și de parteneri, sponsori, dar mai ales de agențiile de publicitate.
Am spcificat de agențiile de publicitate pentru că de fapt aici voiam să ajung, ca să pot să răsăund la întrebarea:
Ce se întamplă când un influencer o comite grav?
Acum că există precedente cu influenceri ca Buhnici sau Colo avem și perspective din zona agențiilor de publicitate. Odată ce un influencer o comite pierde instant orice tip de contrat și parteneriate. Ana Morodan avea ceva branduri cu care a lucrat sau lucrează: H&M, OTP Bank, Catena, Dr. Max, Oreo, Glo, Philips, Băneasa Mall, Sephora, L’Oreal, Chanel sunt doar o parte.
Pierd și alți influenceri?
Sigur că da!
Când se întâmplă un astfel de eveniment se produce și o destabilizare a pieței. Brandurile urmează să fi precaute în a încheia parteneriate cu influenceri sau își redefinesc criteriile de căutare. Acest lucru pune în dificultate agențiile care au mai mult de lucru. Astfel agențiile ajung în situația în care trebuie să acorde o mai mare atenție influencerilor în procesul de alegere și recomandare către clienți.
Cine mai pierde?
Brandurile, care ajung să plătească mai mult pentru că ceilalți influenceri intrevăd oportunitatea de a crește tarifele peste noapte, că de, e mai puțin cu un influencer, deci contracte libere, rămase de la Ana Morodan, Buhnici și Colo. Are logică ce zic, nu-i așa?
Deci cine urmează în lista selectă de influenceri care o comit grav?
Sursa foto: inquamphotos.com